0

Zamówienia powyżej 260zł i otrzymaj DARMOWĄ WYSYŁKĘ!    

Zamówienia i wysyłka

15.10.2024 Drukuj
  1. ZAMÓWIENIA

    1.1. Aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym, Użytkownik musi określić:

    1.1.1. ważny adres;

    1.1.2. poprawnie wypełniony adres do dostawy towarów i rozliczeń;

    1.1.3. poprawnie wypełnione dane kontaktowe - imię i nazwisko, telefon.

    1.2. W przypadku, gdy zamówione towary nie są dostępne, konsultant informuje Użytkownika. Jeśli Użytkownik nie zgadza się na zamianę zamówienia na inny towar, zamówienie może zostać anulowane.

    1.3. Zamówienia w sklepie internetowym www.e-mart.pl są przyjmowane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    1.4. Godziny pracy konsultantów sklepu internetowego e-mart to:

    od poniedziałku do soboty - 09:30 do 18:30; niedziela od 10:00 do 17:00

    1.5. Użytkownik może odmówić zamówienia bez podawania przyczyn odmowy.

    1.6. Zamówienie można anulować telefonicznie lub e-mailem na adres podany na stronie - e-mail: orders@e-mart.pl. Aby anulowanie było ważne, Użytkownik musi podać: numer zamówienia, numer telefonu podany w zamówieniu, imię i nazwisko, z którym jest zarejestrowany na stronie, adres e-mail, z którym jest zarejestrowany na stronie, cenę zamówienia.

    2.DOSTAWA

    2.1. Dostawa zamówionych towarów nie jest realizowana w niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.

    2.1.1. Zwykła przesyłka - w ciągu 4 (czterech) dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia.

    2.2. Dostawa jest realizowana na dokładny adres podany przez Użytkownika (czy to mieszkalny, czy biznesowy) lub do biura firmy kurierskiej.

    2.3. Jeśli Użytkownik nie zapewni dostępu i warunków do dostawy towarów na podany adres w określonym terminie lub nie uda się do podanego biura wybranej firmy kurierskiej, aby odebrać towary na czas, jeśli wybrał tę opcję, Sprzedawca jest zwolniony z obowiązku realizacji zamówionej dostawy.

    2.4. Ceny wysyłki są różne dla różnych krajów
     
    2.5. Ceny wysyłki wynoszą:

    2.5.1. Zamówienia do 79,99 EURO - 15,00 EURO za dostawę (dla zamówień do 2 kg).

    2.5.2. Zamówienia od 80 do 199,99 EURO - 10,00 EURO za dostawę (dla zamówień do 2 kg).

    2.5.3. Zamówienia powyżej 200 EURO - darmowa dostawa (dla zamówień do 2 kg).

    2.5.4. Dla zamówień o łącznej wadze powyżej 2 kilogramów lub o objętości większej niż 0,025 m3 nie można korzystać z ustalonych lub darmowych dostaw. W takim przypadku koszt wysyłki zostanie obliczony zgodnie z opłatami kurierskimi, które zależą od rzeczywistej wagi lub objętości przesyłki. Ta zmiana została wprowadzona, aby umożliwić nam zapewnienie bardziej elastycznych i dokładnych cen dostaw przy jednoczesnym zapewnieniu jakości usług. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji, nie wahaj się z nami skontaktować.


    3. ODSTĄPIENIE OD UMOWY. REKLAMACJE

    3.1. Konsument ma prawo do złożenia reklamacji lub zwrotu produktu zakupionego w sklepie internetowym w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

    Aby złożyć wniosek o zwrot towaru, Użytkownik musi powiadomić Sprzedawcę telefonicznie (+48 884 000 893) lub e-mailem orders@e-mart.pl

    3.2. W przypadku odstąpienia od umowy, Użytkownik jest zobowiązany do zwrotu zakupionych towarów w nienaruszonym stanie handlowym i z zachowaną etykietą.

    3.3. W przypadku odstąpienia od umowy, jeśli Użytkownik zapłacił za towary, zostanie mu zwrócona zapłacona kwota za zwrócone towary w ciągu 15 / piętnastu / dni po zwrocie towarów. Kwoty nie zostaną zwrócone, dopóki Konsument nie zwróci towarów. Jeśli towary nie zostaną zwrócone w terminie określonym w punkcie 6.1, odstąpienie od umowy nie

         produkuje skutków.

      3.4. Wniosek o reklamację musi również zawierać osobiste konto bankowe klienta - IBAN i BIC, na które zostanie zwrócona zapłacona kwota za towary;

         Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi!

         Koszty transportu związane ze zwrotem, wymianą i/lub reklamacją towarów na życzenie Użytkownika lub poza przypadkami wymienionymi poniżej ponosi Użytkownik!

    3.5. Reklamacje są składane, gdy zakupione towary nie są zgodne z umową sprzedaży. Niezgodność z umową może polegać na:

    - towary są uszkodzone podczas transportu;

    - dostarczone towary wyraźnie nie odpowiadają zamówionym przez klienta;

    - jeśli cena do zapłaty nie odpowiada cenie, po której umowa została zawarta;

    3.6. W przypadku reklamacji, Użytkownik może wybrać wymianę danego towaru na taki sam bez wad lub inny, lub zwrot towaru za zwrot pieniędzy. Konsultant sklepu internetowego może zaproponować wymianę towaru na zupełnie inny, przy czym użytkownik dopłaca, jeśli inny towar jest droższy, lub oferowane są dwa towary w tej samej cenie, lub konsumentowi jest zwracana różnica między wymienionymi a nowym towarem, jeśli cena nowego towaru jest niższa niż cena zapłacona przez Użytkownika.
0.072187900543213